Har ni sett...

2011-10-04 @ 11:33:17
Den nya designen här på bloggen??

Det är underbara Julia som har gjort headern medan jag har pulat på med den övriga designen :)
Teamwork ;)

Ska alldeles snart gå ut en stund, ska plocka ihop Lillemans leksaker han har ute och ställa de i duschen en sväng - de blev liksom lite övertäckt med gräs då Micke klippte sist, så det behövs en ordentlig tvättning av dem innan de ska ställas undan :)

Eller undanställda kommer de inte att bli, men han får ha de inne nu ist ;)

Surrigt inlägg - beror på min sömnlösa natt...
Har haft vrålont i magen samt en son som har sparkats och slagits och till och med rivits från kl 2... *suck*

Skriver kanske en rad sedan!

Uppdatering: kl. 12.46!

Orkar inte fixa leksakerna, tog in en av bilarna och såg att den var helt täckt med både det ena och det andra så jag spolade av den och låter den torka i duschen.
Får fortsätta imorrn eller så får min sambo äran att fixa det i helgen ;)

Ska snart hämta lillen från dagis, så är bäst att man ta sej en kopp kaffe innan - så man orkar med vilden *haha*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0