Total bottendag!!

2011-10-11 @ 11:57:35
Idag så känner jag mej som en BLÄÄÄÄ...

Jag har:

• Sovit skitdåligt pga Simon som har legat mer på mej än på sin sida av sängen (ja, han kom till mej i natt vid 2)
• Ont i huvudet.
• Ont i ryggen - har nu haft det i ca 2 veckor, tror det har att göra med att det börjar bli kallare ute.
• Ont i nacken - säkert därifrån huvudvärken kommer...

Så just pga detta så fick faktiskt lilleman vara hemma från dagis idag!
Jag klev upp imorse vid 7 och kollade tempen - strax under 0:an och is fulla bilen!!
JAG ORKAR INTE, blev min första tanke, och så blev det :)
Lite lathet kanske, men vissa dagar har man bara såna dagar att man bara vill spy galla över hela tillvaron - och idag är det en sån dag ;)

Efter att ha morronmyst ordenligt i soffan med Lilleman så är vi nu på benen, ska alldeles strax klä på honom och bege oss ut en liten stund i solen.
Ska bara dricka upp kaffet så jag blir människa igen - eller mer människa än före kaffet ;)

Skulle ha behövt vara en sväng på ICA åxå, men det är samma visa där - ORKAR INTE... men nu behövs ju inga rutor skrapas längre, men ändå... BLÄÄÄ!!

Ut skulle vi ja...

Ha en bra dag.. det ska jag försöka ha trots allt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0