En underbar sista dag på oktober

2011-10-31 @ 21:43:06

Idag innan lunch så tog jag och Simon oss en promenad följt av lite utelek innan vi gick in och fortsatte busa :)

Har väl kanske inte varit världens bästa dag inom mej, men ja annars har den varit helt underbar.
Solen har visat sej och inte var det så jättekallt heller.

På eftermiddagen när jag satt och väntade på att Micke skulle komma hem så ringer telefonen, då är det Micke som ville att jag skulle hämta honom på väg från jobbet då hans bil inte startar!
Så det var bara att klä på oss och fara i väg då.. tur att lilleman hade sovit i ca en timme redan annars hade jag fått ångra att jag väckte honom ;)

Nu är Micke och skruvar Mercedes och jag och Simon funderar väl på tv:n en liten stund innan det är dax att natta..

Lilleman ska vara hemma från dagis imorrn, dels för att jag vet inte om Micke måste ha Bosse om Mercan inte vill vara med och dels för att han var lite lös i magen alldeles nyss.

Det kan ju bero på förkylningen det åxå, men tar det säkra före det osäkra och låter honom vara hemma.. hoppas på att det blir bra väder så vi kan vara ute lite ;)

Nej, nu blir det välling och en kopp kaffe framför dumburken innan nattning :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0