En solig lördag

2011-10-08 @ 17:02:32

Idag har det varit (läs. är det) en solig höstdag med inslag av blåst, tyvärr..
Men trots detta har jag och Lilleman varit ute och busat i nästan 2 timmar :)
Vi har (läs. Lilleman) lekt lite med leksakerna som fortfarande står ute, gungat och varit ute på en "cykelpromenad" = Lilleman sitter på cykeln medan jag skjuter på ;)

Var faktiskt väldigt skönt, trots blåsten och jag tror att Lilleman uppskattade det lika mycket som mej?
Synd bara att man måste ta på så mycket kläder denna årstid, annars hade vi nog varit ute mer än vad vi är - men det ska tas på allt mellan himmel och jord och innan allt är klart har Lilleman skitit eller så är han svettig och arg och då är det inge kul att gå ut ;) *ironi*

Imorrn kommer mamma och pappa *jippie* det ska bli mysigt, ska försöka mej på en liten utestund med mamma och Lilleman då, så han sover gott sen imorrn kväll ;)

Idag har han varit vaken från 8.30 - 15.45 och sover ännu så det har han gjort bra.. men han brukar inte sova så mycket på dagarna när han är hemma, beror nog på att han inte gör av med lika mycket energi när han leker ensam?!

Fick brev från sjukhuset igår; den 13 (läs. på tors) har jag tid för att ta om mitt cellprov - det blev ju nåt konstigt med det förra och den 25 ska vi in på ögon med Lilleman för att kolla upp hans skelning.
Hoppas att det går bra, med de bägge besöken :)

Så antagligast blir det väl en ledig torsdag för Lilleman då.. menmen, inget att göra nåt åt!

Här kommer en bild på vår solstråle.


Mössan är inte sådär rosa irl, utan den är blå/rosa randig ;)

Nu ska jag fortsätta med mitt, men ha en alldeles underbar fortsättning på helgen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0