En renovering

2011-10-17 @ 22:22:28
Jag känner att det behövs (läs. krävs) en helrenovering av mitt hår, innan jag blir riktigt galeeeen :/

Förvisso är det relativt nyklippt - mamma gjorde det för inte alls så länge sedan, men jag behöver en färgning!
Sist jag färgade håret var ju -07 så ja, det var ett bra tag sedan..
Då hade jag rött med svart under, men det röda höll inte i sej lika bra som det svarta så det blev mer åt det bruna hållet mot det svarta under!

Den här gången vette fanken hur jag vill ha det.. är ju skitsnyggt att ha som förut, men vet inte om jag orkar eller ens känner för att ha så ;)
Dessutom har jag ju mitt exsem där bak i hårbotten som kommer säkert att synas ännu mer om det är svart där under.. jäkla torra hud som förstör allt *arg*
Därav anledningen att jag nästan aldrig har håret uppsatt - då syns exsemet och det är verkligen det enda på min kropp som jag skäms över... sedan att det kliiiiar så man blir tokig och då lossnar det flager som ser ut som mjäll, men det är det inte :)

Tillbax till håret nu: Hur faen ska jag ha det?
Är åxå skitsugen på lugg, men det passar jag absolut inte i - med tanke på min virvel mitt i, så det ser bra ut på den ena sidan och kattskit på den andra, typ..

Åhh jag tror att jag blir tokig, eller koooogig som Simon skulle ha sagt ;)

Nää ska ta mej en ordentlig funderare på detta och sen får vi se vad som händer, kanske det rent av blir kortare än såhär åxå... vem vet?


De bilder som följer nedan är klickbara :)


   Såhär såg jag ut -07 när håret var relativt nyfärgat. Det svarta syns inte så bra på denna bild, tyvärr!

 Här har det röda nästan blivit brunt ist :/ Bara ett par månader efteråt.. men snyggt är detta :)

 Jag i lugg?? Njaeee osäker på detta alltså....


Bild på hur jag ser ut nu i håret, ja det kommer imorrn, för nu är jag osminkad och verkligen inte på humör att leta fram kameran och ta några bilder + att blogg.se verkar strula med bildhanteringen, då dessa 3 bilder tog närmare 10 min att ladda upp?!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du var ju jättefin i lugg!

2011-10-26 @ 14:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0