Ajajaj

2011-10-19 @ 11:57:32

Har ont i nacken som faen idag!!
Simon ska promt ligga hos mej halva natten - i natt blev det nog hela natten och självklart så ska han ha min rygg och nacke som kudde!?

Imorse när Simon väckte mej var jag helt död, kände mej totalt överkörd (läs. trött och hade ont), kunde inte ens ta mej upp från sängen utan fick ligga kvar en bra stund :/
Hörde hur Simon slog igång tv:n själv och tur i oturen så var det barnkanalen som var på, så han satte sej i soffan och tittade på Bolibompa ensam en liten stund..

Eftersom han fortfarande är lite snorig och hostig så är han hemma denna vecka från dagis och idag tänkte jag att vi ska ta och gå ut en liiiten stund.
MEN jag vet inte hur jag ska få in honom sedan, för bära/lyfta det är helt uteslutet idag... så uppenbarligen blir vi nog ute ganska såå länge ;)

Notis: Anledningen till att han fortfarande är hemma är för att jag vill inte att han ska bli mer sjuk eller så lagomt tills nästa tisdag då hans besök på ögonmottagningen är.. orkar inte med ett till sjukhusbesök som måste ombokas!

Tjurigare än allt helvete har Simon gått och blivit - allt är bara NEJ/NÄHE och får han inte som han vill, ja, då springer han i väg och vi efter.. för det funkar inte med att stå kvar och tänka att han kommer tillbax själv för det gör han inte och det funkar väl bra inne, men när vi är ute så vill vi gärna ha honom inom räckhåll om man säger så ;)

Innan vi beger oss ut så måste jag ta mej en kopp kaffe till, så kanske dagen känns bättre - åtminstonde för stunden :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0