Hm, rubrik på detta???

2011-11-09 @ 10:58:42
Hoppar dammsugningen idag!
Har ingen ork i ryggen eller huvudet för det *fyy på mej, jag vet*
Men har dock varit ut i bilen och plockat ur (läs. det värsta) honom.. och det behövdes kan jag meddela!
FYYY, vad massa äckelgrejjer det låg där, och det mesta är inte ens mitt, utan det kom dit när jag låg på sjukhuset?!

Nu är det bara karln som får lov att spola av gummimattan bak för den var nerkletad i nåt som såg ut som olja - och det har inte jag använt!!!!

Håller på att tvätta lite, Simon blev så ledsen igår morse när han råkade söla ner sin tröja han skulle ha på sej och jag lovade att han skulle få ta på sej den idag, men orkade ju inte göra nåt alls igår så ja, det blev förskjutet en dag ;)

Ja, appropå natten.. jag har i natt sovit precis hela natten - utan konstiga händelser!
Jag hade inte ens hört då Simon kom in till mej så då måste jag sovit väääldigt hårt :)
Synd bara att trots detta så är jag fortfarande sjukt trött?!
Men det kanske kommer efter + vädret som gör det?

Näe nu blir det en kopp kaffe (eller affö) som Simon kallar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0