En kort rad

2011-11-08 @ 10:37:32

Inga konstigheter i natt :)
Men trots det så har jag inte sovit nåt alls nästan, var alldeles för uppjagad och hade mer eller mindre panik över att detta sk. sömnförlamning skulle upprepas igen!

Anyhow: Lilleman är på dagis och jag har alldeles nyss smällt i mej en liten Risifrutti och väntar på kaffet :)
Köpte en 50cl:s julmust åxå när jag ändå var på ica :p

Hade ju planerat en dejt med dammsugaren idag, men med tanke på min sömnbrist så vill jag nog bara gå och lägga mej och vila innan Simon ska hämtas OM jag vågar vill säga :/

Näe kaffet klart..

På en gång Simon kom hem från mormor och morfar så skulle han se traktorer på Youtube med pappsen!
Men när mamma tar fram kameran så måste han ju visa sej lite för den med ;)


Har ni tänkt på att Simon ser äldre ut på svartvita bilder än färg??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0