Produktiv och lite ego

2011-11-06 @ 11:42:51

Oj, vilken produktiv dag alltså...
Har hunnit med så mycket som jag inte trodde var möjligt, med tanke på att jag inte gjorde nåt igår + att jag låg lite länge imorse, men se på fan, det hanns med :)

Detta hade jag på listan att göra:

• Bädda rent - klart
• Tvätta lite - håller på med det nu
• Plocka ur och i diskmaskinen - klart
• Duscha - klart
• Röja upp lite i vardagsrummet och köket - klart
• Plocka ihop alla leksaker ute - gjordes igår

Pratade nyss med mamma och det hade gått hur bra som helst med Simon denna gången åxå ;)
Han hade somnat 21.30 och vaknat 10.30!
Och det brukar aldrig ske hemma :)
Nu satt han i morfars knä och tittade på traktorer på tv:n - precis som det ska vara med andra ord!

Eftersom jag har lovat att det ska bli bättring på bildfronten, så har jag idag varit lite ego ;) och tagit lite bilder på mej själv..
Lilleman är ju inte hemma och ja, ingen annan heller för den delen, och då fanns det inget annat att fota än mej själv *haha*
Dessutom så får man vara lite ego ibland ;)

Näe nu ska jag gå och hänga lite tvätt.

Pööööözzz!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0