Men se på fan... helt otroligt!

2011-11-04 @ 11:45:19

Helt underbart - 4 november och det är närmare 10grader varmt ute :)
Vi hurrar och det gör nog bacillerna åxå, men va, fan.. lite förkylningar dödar oss inte!

Lilleman är fortfarande jättesnuvig, trots att han fått varit hemma denna veckan från dagis, men jag hoppas att det blir bättre till nästa vecka?!
Förvisso så är han ju så pass pigg att han skulle kunna vara på dagis ändå, men jag ville hellre att han är hemma med tanke på den hemska hostan!

Imorrn har vi en barnfri kväll och ja, jag vet inte alls jag vad som händer.. men det brukar kunna lösa sej allt eftersom ;)

Och till mina läsares stora förvåning så kommer det här en överraskning :)

Jag, Madde tänkte vara sååå duktig så och lägga in en liten bild åxå ;)
Jag menar det är inte så ofta det händer nu för tiden..



ÄlsklingsSimon ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0