Lite smått o gott en sån här fredag

2011-11-25 @ 18:29:32
Guu, sicken tråkig eftermiddag..
Var ju ut en stund vid lunch så Simon fick leka av sej lite och tro´t att han somnade som en stock när vi kom in!
Slog i gång Dunderklumpen åt honom, men det missade han :/
For upp och käkade på baren med Micke då han slutat jobbet och mötte upp Mats där, eftersom de skruvar med en Volvo ikväll..

Nu så har jag och Simon suttit på Youtube lite och kollat på Barbapapa och lite annat roligt skit :)

Har börjat blåsa ordentligt nu, och de varnade ju för storm i natt så får se hur bra man lär sova då.. gudskelov hörs det inte lika väl här nere som i det andra huset..

Kom hem förut och såg att den ena julgardinen som jag hängt ute på vädring var på väg ut från altanen och det kanske inte var direkt det bästa, så den fick komma in igen :)
Hade inte tänkt att springa runt hela Viskan och leta mina julgardiner hos alla grannar *hahaha*
Imorrn ska julen upp riktigt här på Gullrisvägen och jag vet inte om det är bra eller dåligt.. är ju ingen "julmänniska", men för Simons skull ska det väl bli jul här med?!
Adventsstakarna är redan uppe - fattas bara 2!

Nu ska jag gå och ta febern på min lilla son - tycker han känns varm när han sitter här i famnen på mej..

Jo, lovade er lite bilder från vår utevistelse idag.. och tro´t på fan, jag tog några st - dock med min "inte så braiga" mobilkamera då det var/är slut på batterier i digitala, as usual ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0