Hosta och sjukhusbesök

2011-11-17 @ 12:05:15
Simon har åkt på en sån hosta att jag inte vet varken ut eller in snart!
Blir han inte bättre så är det jag som ringer BVC imorrn :/
Han hostar så han spyr - förvisso är det "bara" slem som han får upp och det är ju bra i sin del, men han ska inte behöva hosta så han knappt kan sova!!

Gjorde iaf ordning lite varm buljong till honom nu så det ska underlätta liiite åtminstonde!

Idag är det alltså torsdag, en torsdag som alla andra - fast Simon är hemma ofc.. ska alldeles snart ta med mej honom ner och tvätta lite.. som vanligt *hahaha*

Saknar min Åsa idag, skulle verkligen behöva surra av mej lite skit med henne nåt.
Men eftersom vi inte har råd att "bara åka ner för att surra" så får det väl vänta - precis som vanligt!?
Har ju till och med min "Birsta date" med mamma, som ännu inte blivit av pga just samma problem..
En liten nackdel med att bo såhär långt från familj och vänner - ca 6 mil!!!
Aja, kanske det vänder så småningom....

På måndag är det dax för Simons undersökning av ögonen, då det förra besöket blev avbokat.
Kl. 10.30 ska vi vara på sjukhuset och nu är det ett litet problem - hur FAN tar jag mej dig???

Funderade först på att åka ner till mamma på söndag och ta med mej henne och så lär det nog bli, men hur?
Ska vi ta bussen eller ska jag flirta in mej hos pappa så han kan ta ledigt för att skjutsa in oss och hämta oss efteråt???

Om vi tar bussen så måste jag "förköpa" biljetter eftersom stadsbussarna inte har kontanter på bussen längre *suck* vilket strul.......
Bil VÄGRAR jag köra till sjukhuset - feg som jag är ;) dessutom har Micke min bil...

Saker att fundera på!!

Kommentarer
Postat av: britta bloggar

Jobbigt, hoppas att det löser sig!

2011-11-17 @ 21:02:21
URL: http://brittabloggar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0