1/11-11

2011-11-01 @ 13:32:25

Har nyss kommit in från en uppfriskande (läs. men kort) promenad.. orkar inte gå så långt idag då jag känner av höften :(
Lilleman fick stanna ute en stund och leka lite åxå, men sprang ner till traktorn och ville åka den, och förklara för en blivande 2åring att inte mamma kan köra den utan att han måste vänta på pappa, det funkar inte sååå jättebra heller ;)

Idag är jag och Simon tvätttant/gubbe, det behövdes för vilka ordentliga högar som låg där nere i tvättstugan.. nu fattar jag varför jag har lite kläder ;)

Skulle behöva diska lite åxå, men ähh orkar inte!
Vår diskmaskin gick ju sönder igår kväll så nu får man agera diskmaskin åxå, åtminstonde idag, för ikväll skulle väl vi åka upp till det andra huset och hämta den maskinen..

Fan, en maskin som är 1 år gammal pajar redan.. fy va´ dåligt.. en Whirpool är det åxå..
Nej, tacka vetja maskinen vi köpte till lgh:n den funkar kanon den, billig var den och skitbra kvalité!
Mamma och pappa köpte en likadan och deras funkar åxå ännu - 5 år senare!

En kopp kaffe på detta och sen ta med mej hjälpredan ner och hänga tvätten ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0