Tjolahoppsan

2011-11-23 @ 11:49:06
Satt länge och funderade på om jag skulle "våga" mej på att blogga.. jag menar; tänk om jag skriver nåt som får er läsare att tro att jag är deprimerad och måste få antidepp medicin...?!
Hahahaha, skämt åsido..
Detta är min blogg och jag skriver vad jag vill i den och då får ni läsare tro precis vad ni vill :)


Var ju på sjukhuset med Simon i måndags och det gick superbra :)
Ingen som helst tillstymmelse till skelning på varken vänster eller höger öga (det var vänster som dr. tyckte det var).
Men det kunde ändå inte vara någon garanti att han inte kommer att behöva glasögon senare i livet, eftersom både jag och Micke har det.
Eftersom han är för liten för att kunna göra en synundersökning så ska vi avvakta till 4-årskollen!

Igår tog mamma och jag med oss Simon på en liten tripp till Birsta, med buss!
Simon älskade att åka buss, men blev lite småsur över att behöva vänta så länge innan den kom.
Vi åt lite lunch på Birsta som är mammas och min tradition och nu har vi även ingjutit Simon i den :)

Jag kom hem med 1 top, 1 tunika och ett par byxor från H&M och 3 par örhängen och 5 nässmycken från Six - alla ting mycket behövliga :)

Idag ska jag och Lilleman plocka fram lite julsaker och tvätta lite, så det ligger på :)
Nu blir det en kopp + att släppa in katten som nu har hoppat på handtaget för 4:e ggn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0