M.Å.S.T.E sooooova

2011-11-08 @ 21:58:56

Hoppas verkligen att jag får (läs. kan) sova i natt.. börjar att kännas i kroppen att man inte sov mycket natten som var :/

Dagen har iaf varit toppen, gick och la mej med Simon och vilade en stund efter maten men så kom Micke in och skulle ta med sej Simon ut och åka traktor så jag fick vara följebil - så gick det med den vilan!
Men kände mej ganska så piggelin efter att ha varit ute en stund, det är nu som tröttheten börjar komma tillbax!

Imorrn blir det återigen dagis och då SKA jag dammsuga, det behövs och dessutom så måste jag faktiskt till och putsa fönstren så det får bli på torsdagens "to do - list"

Ja, nu var det sängen då ja!

Go´natt på er då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0