Lite smått o gott

2011-11-14 @ 15:21:54

Nu när Simon sover kan jag passa på att uppdatera er lite om vad som händer hemma i Viskan :)

I fredags hände det väl inte så sketamycket, då det just är fredag och Micke har jobbat.

Lördagen började med att Micke var tvungen att åka till Lotjärn en stund, men jag hade sån tur att jag slapp vara ensam länge för Mats kom bort och drack lite kaffe och surra en massa skit om allt möjligt :)

Därefter så blev det lite filmtittande tillsammans med Micke, Simon och Mats.
Vi såg Cars2 och sedan blev det lite mer skitsnack och middag :) med andra ord en trevlig lördag.

Söndag (läs. igår) var det ju farsdag så därför styrde vi vår kosa ner mot Timrå för middag hemma hos mamma och pappa :)
Det bjöds på lövit, stripes och vitlökssmör *mumma* o därefter tårta och nån banankompott av nåt slag!
Simon åt så det stod ut genom öronen på honom och det är därför vi inte tror att det är magsjuka han har nu utan mer att han åt för mycket!?

Simon verkar iaf ha piggnat på sej mirakulöst snabbt om det skulle ha varit magsjuka, kräktes 2ggr i natt och nu har han ätit liiite välling och en banan och fått behålla det åxå?!
Dock är han lite lös i magen, men det kommer inga mängder så det är till det positiva hållet iaf..
Och självklart kommer han att få vara hemma med mej resten av veckan, så därför håller vi nu tummarna för att jag inte ska bli sjuk, för då är det inte kul att ha en 2-åring springandes när man är ensam hemma....

Näe fortsätta med mitt innan Micke kommer hem.


Kommentarer
Postat av: Sandra - Vita skyltar i trä till salu!

Vad fin han är, din Simon.

Hoppas er dag blir bra! :)

2011-11-15 @ 09:42:25
URL: http://shabbychicme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0