Inge bra

2011-11-10 @ 12:47:43

Hejhej!!

Har ni tänkt på att man nästan aldrig skriver hej i början av ett blogginlägg?
Varför??


Ja, nu var det inte det som jag skulle skriva om egentligen, menmen :)

Idag har jag ingen bra dag.. eller har sovit bra och allt är bra, men tankar och saker i min hjärna är det som ställer till det för mej!
Orkar inte dra upp allt, men jag önskar bara att jag kunde lösa mina största problem här i livet (just nu) så kanske jag skulle må lite bättre..?!
Menmen, om inte det går, ja hur gör jag då??

Blir så less och arg på mej själv för detta och ja, det finns faktiskt inget att göra åt saken...

Aja, får se om det blir ett roligare inlägg senare idag, nu blir det kaffe och sen hämtning av 2 glada (förhoppningsvis) barn ;)


Kommentarer
Postat av: Ilda - Mamma till Amilia

Sv: Ja dom är allt roliga dessa små liven. Det kommer nog komma en tid då min tjej kallar mig efter mitt namn också ^^

2011-11-10 @ 22:23:16
URL: http://mislimoje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0