God morgon eller??

2011-11-14 @ 06:19:37
Njae här hemma så känns det inte som nån god morgon iaf :/
Gick och la mej vid 23-tiden igår kväll, var så sjukt trött efter en trevlig helg.. somnade på en gång och sov till kvart över 1.
Då vaknade jag och kollade på klockan och vände på mej för att snabbt somna om - i ca 30 min!?
Simon, ja, hade spytt ner hela min säng!!!

Så ja, behöver inte säga mer än att det garanterat är magsjuka nu då.. trodde först att det var efter all tårta han vräkt i sej hemma hos mormor och morfar, men efter andra ggn så hoppar vi det och går på teori magsjuka ist!
Nu har han inte gjort nåt sedan... 3.45 så får se hur länge han klarar det denna ggn?!

Åh, hoppas jag slipper bli magsjuk denna gången åxå.. men med min vanliga (o)tur så lääääär jag åka på den..
Jag och Micke har trängt ihop oss i soffan från kl 4 i natt och nu vid 6 så for han på jobbet.
Sömnen får man ta igen när alla är friska och krya eller om vi själva blir sjuka!

Kommer en update senare och kanske ett inlägg om helgen.
Måndagslistan ska upp åxå, men det hinner jag nog med under dagen alt. kvällen.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0