En vit första advent och lite irriterad!!!

2011-11-27 @ 18:31:02
Hade skrivit ett jättelångt inlägg om vår dag och sen så funkade det inte att publicera det!!!!


Ja, imorse när man klev upp så såg man allt det vita som kommit under natten.. blää var min första tanke, men ja, Simon uppskattar snön iaf :)
Såg redan igår kväll när vi kom hem att det flög lite småflingor så det var ingen surprise imorse, men ändå..

Idag har iaf jag och Simon varit ute och busat i snön och jag tyckte att det syntes på honom att han uppskattade "första snön" bättre i år än i fjol, men det kan ju bero på att han nu kan gå och busa mer som han vill - i fjol hade han inte börja gå ännu.



Idag har även vårt lilla bustroll hunnit med att ramla nerför (läs. halva) källartrappen!
Gudskelov så gick det rätt så bra, tror att han blev nog mest rädd, för när jag frågade honom om han gjorde illa sej, ja då skrattade han bara och sa att han ramlat.. men självklart håller jag lite x-tra koll på honom på utt i fall att!

Ja, det blev lite bilder idag med, men tyvärr (återigen) så är de knäppta med mobilkameran..

Den sista bilden är när vi har kommit in och tittar på Barbapapa, som är Simons nya favorit :)

Nu ska vi äta middag, så jag hoppas att detta inlägg går att publicera nu då.. annars blir jag GALEN!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0