Det var den snön det..

2011-11-30 @ 14:59:47
Igår när jag skulle fara mot Stöde och dagis så upptäckte jag att det regnade och det fortsatte det med nästan hela kvällen.

Imorse efter jag hade pratat med Lena på vårdcentralen så började det riktigt ordentligt att spöregna och blåste så att jag trodde att det skulle gå sönder nå mer fönster ute på altanen (det gick en skärva ur det i fredags)!
Så ja, ni kan ju gissa er till var vår snö har ta´tt vägen.. borta!
Jag är lika glad för det, men dessvärre är det nu glashalt ist, så ja, det gjorde ju inte saken bättre, menmen allt kan man ju inte få här i världen ;)

Med risk för att låta deprimerad så känner jag idag att det är ingen bra dag.. det har inte att göra med vädret eller så utan en massa skit som gör att jag får ont i magen och får hjärtklappning + yrsel.
Tänker inte skriva ut här vad det beror på, men tänkte ev. skriva en rad om det i den låsta bloggen + att om nån i min närhet frågar så får ni ofc veta vad det beror på :)
Så taskig är jag inte.. eller bara lite då´rå ;)
OBS!!!!! JAG VILL INTE FÅ NÅN KOMMENTAR OM ATT JAG BEHÖVER SÖKA HJÄLP, OM NI INTE VET ENS VAD DET BEROR PÅ!!!

Ja, som ni läste så har jag suttit i telefon med vårdcentralen idag.. jag (läs. vi) kände att det var på tiden att kolla upp Simons mage lite + att han har varit lite x-tra grinig och sur i veckan - klagat på att han har ont och vi får inte ens titta på hans mage (vi brukar smörja in den då han är torr i huden och har kliat sönder sej totalt), så vi tar det säkra före det osäkra och låter bvc titta på honom och sen om det behövs så skulle de skicka oss till en dr.

Jag vet ju inte om hans gnälliga humör beror på att han håller på att bli sjuk (igen), om det är magen som kanske gör ont eller kanske rent av något som kommer efter han ramlade i trappen i söndags?
Kan ju kort och gott vara ren och skär trots åxå, det återstår att se på fredag em när vi ska vara där ;)

Näe nu blir det en kopp kaffe innan Simon vaknar från vilan..
See Ya´ll

Kommentarer
Postat av: Johan

Hej!



Vi på Rakebacklovers är intresserade av att köpa ett inlägg på din blogg.

Inlägget kommer vara cirka 150 ord långt och handla om gambling.

Vi kommer vilja länka till 4 sidor på 4 olika nyckelord.



Är du intresserad?

Svara på detta mailet så får du inlägget och länkarna.



Vi betalar dig 300kr för 5 minuters arbete.

2011-12-01 @ 12:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0