Arbetsmyran

2011-11-29 @ 12:11:48
Det är jag det (iaf idag) :)
Vaknade imorse kl. 5 (!) och var skitpigg så jag kunde inte somna om, men låg kvar i sängen med Simon till kl. 6 då jag gick och drog igång motorvärmaren till bilen - inte för att det var direkt kallt, men om jag ens ska ha nån chans att få igen bildörrarna så måste det vara ordentligt varmt i bilen...
Typiskt Passat syndrom skulle jag tro?

Anyhow: Efter att jag skjutsat min inte så glada son på dagis och jag sprungit in och handlat så for jag hem och började mitt stök.
Dammsugit hallen, köket och vardagsrummet, skurat dessa har jag gjort + att tvättmaskinen går för fulla muggar ;)
Resten av rummen tar jag på torsdag, för nu känns det som att ryggen håller på att säga upp sej :(
Imorrn ska Simon vara ledig för Micke behöver bilen till stan, så ja, det blir en mysdag imorrn med andra ord.. hoppas vi kan vara ute en liten stund åxå?!

Ja, Simon ja, han som var såååå sur så imorse när han vaknade.. skulle bara sitta upp i mej och vägrade äta frukost!
Försökte med välling, men nejnej.. till och med en frukt ratade han!
Visst frukt är väl inte den optimala frukosten, men hellre det än att han ska vara utan mat till lunch!

Aja, hoppas han åt bra till lunchen nu då OCH att han är på bättre humör när han kommer hem ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0