2 november - Mysdag

2011-11-02 @ 15:47:29
Idag har vi inte gjort så mycket jag och Simon!
Vi har bara varit och myst lite i soffan, och Simon har fastnat en sväng mellan väggen och en byrå.... ;)

Känner mej inte riktigt piggelin, är lite kärv i halsen och snorar och likaså är det för Simon med, fast han hostar HELA tiden!
Gudskelov lägger han sej på mage när han ska sova så det är lättare att andas för näsan och hostan är nästintill borta under nätterna.
Är det för täppt så får han självklart nässpray!

Igår var Micke och Mats upp och hämtade den andra diskmaskinen, så nu slipper jag handdiska igen ;) inte för att jag gjorde det igår heller, men ahh ni fattar!?

Önskar att jag hade lite roligare saker att skriva om eller rent av lite bilder att lägga in, men nääee inte det heller - fy på mej!!!
Har liksom ingen lust att ta några bilder nu för tiden och ja, intressantare liv än såhär har jag fanken inte :o

Kanske man rent av skulle sluta blogga??
Vet ju inte ens om nån läser längre, kommentarer brukar det bli lite av iaf :/

Den som lever får se vad som händer!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du kan ju kolla hur många det är som läser.

2011-11-03 @ 12:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0