11-11-15

2011-11-15 @ 14:05:34
Idag är det en månad kvar tills vårt bustroll fyller 2år!
Fattar faktiskt inte vart tiden tar vägen??

Iaf, så är Lilleman bra mycket piggare, så det där med att det var magsjuka, det har vi avfärdat totalt.
Han kräktes inget mer igår och åt frukt och smörgås :) och självklart välling.
Nån middag ville han inte ha, men ja, huvudsaken är att han fick i sej nåt iaf.

Dock har han nu gått och blivit förkyld, eller snorig iaf så det är inte bara tummen upp på friskhetsskalan!
Aja, han/vi lär nog överleva detta med :)
Han ska ju vara hemma denna vecka och vila upp sej så han är redo att fajtas till veckan igen ;)

Just nu så står Simon bredvid mej och "sassar" = dansar till Freestyle - Vill ha dej :) Så han är inte dödssjuk iaf..

Jag personligen skulle vilja gå och lägga mej i sängen, försökte ligga en liten stund förut på soffan medan Simon kollade på tv, men det uppskattades inte :(
Så får väl vänta tills han vilar, om han kommer att göra det idag vill säga!?

Fortfarande ingen som har hört av sej om att köpa Bosse Passat... bra för mej, men ändå så vet jag innerst inne att jag behöver en annan bil.
Eller ja, det är några som vill ha honom, men för att ta motorn, så jag får se vad som händer?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0