Update*2

2011-05-05 @ 10:20:06
Måndag 2 maj:
Tvätta.
Plocka ur och i diskmaskinen.
Gå ut med Lilleman en stund.
Se Våra Bästa År och Big Brother.

Tisdag 3 maj:
Simon på dagis 8.30-14.30.
Tvätta.
Försöka röja undan lite i köket.
Handla.
Få besök av mamma och pappa.
Se Våra Bästa År och Big Brother.

Onsdag 4 maj:
Fortsätta med städning i huset (det jag hinner med då Lilleman är hemma).
Bädda rent i sängarna.
Utelek med Simon.
Se VBÅ och BB.

Torsdag 5 maj:
Simon på dagis.
Om vädret tillåter - promenad.
Se VBÅ och BB.

Ja som ni ser så funkar det inte sådär jättebra med min planering..
Städningen igår uteblev pga att Simon sov inte på hela dagen och bädda rent ja, det får jag ta idag alt. imorrn ist.
Idag så uteblir promenaden eftersom det regnar (hellre regn än snö).
VBÅ, vet jag inte om jag orkar se idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0