Står still i huvudet...

2011-05-19 @ 11:06:05

Fyyy vad trött jag är idag alltså.. tänkte gå och lägga mej en stund efter jag skjutsat Lilleman till dagis, men ähh orkade inte (läs. hade inte tid)!

Idag är det torsdag och snart helg med andra ord *yeehaaa* underbart att få sova en liten stund x-tra på morron, eller ja, Lilleman vaknar vid 8.30-9 ändå så :)

Snart är det 1år sedan vi hade vår semester till Gotland och vi har haft funderingar på om vi ska och åka ner igen snart, men isf så väntar vi nog kanske till hösten eller nästa år - känns inte som att vi har råd riktigt nu att göra en resa, tråkigt men sant :(

Sitter här och längtar tillbax till vårt lilla röda hus i skogen, trots att jag trivs som fisken i vattnet här nere?!
Tror att det kan ha att göra med att där uppe så var Mercedes kvar... saknaden är så otroligt stor och allra helst nu när det snart är 1år sedan jag fick mysa med henne, gudskelov så fick jag ett sista morgonmys innan hon försvann.
Har lagt ut en ny efterlysning på henne idag, nu när värmen har börjat komma tillbax *håller tummarna*


Gå ut en stund i solen medans man kan, sen blir det en kopp kaffe till :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0