Somnade på soffan...

2011-05-19 @ 20:54:46
Happ, så råkade man somna på soffan då, fast bara i sisådär 5-10 minuter så jag blev inte pigg men är inte lika trött heller som förut ;)

Lilleman hade iaf haft en toppen dag på dagis med utelek och ätit bra m.m.. tyvärr så hade han ramlat av stolen
och slagit sej på hakan, men det syns inget och han hade inte gråtit nåt nästan så det gick väl bra då?!

När vi kom hem så ville han inte ens gå in utan blev ute ända tills Micke kom hem strax efter fyra, men då var han hungrig åxå eftersom han hoppade över mellis!
Då var det smaskigt med strips och chickybits från baren..

Med posten idag så fick jag ett brev från arbetsförmedlingen, det är visst nån form av möte på Tonhallen nästa vecka (obligatorisk var det åxå) så då blir jag och Simon kvar i Timrå hos mamma/mormor ända fram till torsdagskväll alt. fredag förmiddag *suck*
Jag som hade planerat att åka hemövers på onsdag efter pappa besiktigat Bosse, men så var detta möte kl. 12-14 på torsdag så det blir väl en dag x-tra då...
Tur ändå att allt hamnade på samma vecka så jag slipper flyga och flänga runt hela tiden ;)

Nej men nu är det snart nattis för mej, ska "bara" vänta in Big Brother och efter det blir det fan kudden, OM lilleman vill det vill säga ;)


 Sitter och funderar ut nåt bus, eller kanske väntar på pappa??

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0