Solen, var är du??

2011-05-13 @ 13:27:28
Jag fryser och är allmänt less idag, mesta dels pga avsaknaden av solen men åxå pga ryggen som inte kan vara snäll att sluta göra ont!
Ok, har jue faktiskt sluppit ryggvärk nu ett bra tag så ska väl inte klaga egentligen, menmen.

Lilleman är på dagis idag och busar av sej lite och det är verkligen behövligt för i förrgår så var han så arg och rastlös att han bara gick runt och skrek och gnällde om vartannat.. inte kul att vara mamma och pappa då inte!

Imorrn ska vi uppenbarligen på konfirmation..
Alltså vad är det med er män som gör att ni glömmer bort väsentliga saker som tid, dag och evenemang öht??

Jag hade iaf inte hört nåt om nån konfirmation förrän nu idag och då hade M. glömt och meddelat mej om det.. eller som han sa: Jag har förträngt det helt och hållet, trodde det var på söndag...?!
Aja så som sagt (läs. skrivet) så ska vi uppenbarligen på konfirmation imorrn!?
Tur då att Simon har finkläder att ta på sej.

Har lite beslutsångest hur jag ska göra med Bosse Passat; besiktning ska han in på den 25 och efter det ska jue självklart den där evinnerliga skatten på 2065:- betalas, men jag har fanimej inte råd med det nu så som det ser ut nu så blir det av att ställa av Bosse och köpa mej en barncykelsadel som jag kan frakta Lilleman på/i under sommaren till och från dagis.
Sen får vi hoppas på att jag inte får jobb i stan under sommaren för bussarna här går väl kanske inte sådär superbra och cykla till stan känns inte heller direkt attraktivt..
Men i värsta fall får jag väl lägga huvudet på sne och flirta lite så kanske nån snäll vill ställa upp med skjutsning och hämtning på dagis *blink blink*

Nu kaffe innan hämtning av vilde :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Tacka gud att dagis finns när man har fler barn än bara den minsta. Enda positiva med att solen är i moln är att man kan städa här hemma utan att ha dåligt samvete att man inte är ute i solen.



Trevlig helg på dig!!!

2011-05-13 @ 14:00:23
URL: http://framtidsplaner.blogg.se/
Postat av: Anna - Ensamstående ung mamma till Saga & gravid i vecka 33!

Hejsan!

Ja, det var längesedan jag kikade in hos dig med!

Med oss är allt bra, förutom mina gravidkrämpor men det får man ta :)

Hoppas att allt är bra med er med!

2011-05-14 @ 11:32:49
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0