Snö i maj??

2011-05-03 @ 11:40:35
Igår kväll när jag skulle gå ut så fick jag mej en surpise som heter duga iaf.. det snöade
Okay att jag kände det på mej eftersom det hade snöat i Timrå/Sundsvall under dagen, men blev ändå som en smärre chock.. snö i maj lixom.

Idag däremot är snön borta, men det flög några flingor genom luften innan VBÅ började så det är inte riktigt 100% vår ännu, eller?!

Lilleman är på dagis och busar, medans jag tvättar lite - blir nog att hänga inne idag..?

Senare på em kommer mamma och pappa med min mobil och lite mer grejjer, bla mina nya stötdämpare till Bosse Passat.
Är jue besiktning snart och tror det kan bli nedslag på dem som redan sitter där med tanke på att det slår igenom på E-14 i vissa gupp

 Kallt som fanken är det - eller så är det jag som fryser bara för att?
Tänkte ta mej en kopp kaffe när jag skrivit klart detta inlägg.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0