Sängbyte på G??!!

2011-05-30 @ 19:36:36
Jag tror att det är dax att byta ut Lillemans spjälsäng mot en växasäng nu..
Har fått för mej att det är pga att han tycker det är för trångt i spjälsängen som han vägrar ligga i den på nätterna!
Visst jag kan ha fel, men vi måste verkligen prova iaf - funkar det så är det underbart!!

Idag har jag iaf haft det skittrevligt - först i morse så kom Mats hit och vi satte oss och kollade på Änglagård 3, tyckte det var en bra start på dagen eftersom jag inte har fått så mycket sova i natt pga min älskade son (behöver jag säga mer??)

Sedan framåt lunch så blev det en tripp till Torpshammar och hälsade på Elina och barnen, så Mats fick hänga på han med.. eller jag kidnappade honom faktiskt :)

Fan hellre det än att han ska ligga och sova mitt på ljusa dagen, eller hur??
Dessutom så klagade han ändå på att han var hungrig så då passade jag på att "lura" i honom lunch från Torpshammar ;)

Hem kom vi vid 15 nåt och Lilleman som hade varit uppe sedan 9, han fortsatte med sitt hålligång själv (tack gode gud) ända tills Micke kom hem och vi hade ätit middag.
Ja, han hann vara ute en stund åxå, men nu sover han och jag får se hur natten blir, men det är dagisdax imorrn så jag får mej en stund för mej själv som jag kan vila under ;)

Hade jue egentligen tänkt att låta Lilleman vara hemma imorrn åxå, med tanke på att det är bara 1 dag på dagis denna vecka då torsdag är en röd dag, men eftersom han varit så grinig och klängig den sista tiden så känner jag att jag behöver min ensamma tid imorrn till tvättning/städning och VILA!

Nu ska jag ta mej en kopp kaffe ute på altanen medan Lilleman sover..

See Ya´ll!!

Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till Saga & gravid i vecka 36!

Saga tycker inte heller om spjälsäng, fast hon har aldrig gillat det. Men jag tror att det kan vara smart att byta säng till er grabb, han börjar bli stor pojke nu och vill säkert sova i en stor, mysig säng :)

2011-06-05 @ 21:48:58
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0