Så fruktansvärt irriterande..

2011-05-18 @ 09:58:19
Igårkväll efter vi hade nattat lilleman satt jag och såg på Big Brother medan M. vandrade runt i huset som om han vore nervös över nåt!
Jag frågade lite lätt vad det var och fick världens sura kommentar om att han var snussugen och inte hade nån snus hemma - detta visste jag sedan tidigare.

Jag svarade helt ärligt på den kommentaren att det var jue för fan inte mitt fel så det behöver väl fan inte gå ut över mej OM hans snus är slut och sen gick jag och satte mig i soffan ist.

För att göra historien lite kortare så slutade det med att jag gick och la mej eft. BB och Micke, ja han vette fanken var han tog vägen eftersom han rusade ut i bilen och for efter jag satt mej i soffan igen...

Varför ska alltid jag bli drabbad över att han inte har snus, han hade gott och väl kunnat kläckt ur sej det innan kl. 20 så hade jag kunnat åkt på affärn och köpt det åt honom eftersom jag ändå behövde grejjer hem.. men ICKE.. ÅHHHHHHHH, BLIR TOKIG!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0