Konfirmationsdag

2011-05-14 @ 20:03:34
Idag så har vi varit på konfirmation.
Simons farbror Johan och 18 andra konfirmerades i Selånger kyrka.

Lilleman visade sej på sitt arga humör (för en gångs skull) pga trötthet och kanske lite hunger åxå, så Micke fick inte se så mycket av själva "cermonin" eftersom han var tvungen att stå utanför med Simon, men det gjorde inget sa han.

Efteråt så bjöds det på fika hemma hos svärfar - det blev smörgåstårta och marsipantårta och självklart kaffe :)
Då efter lite räkor och mumsbitar från smörgåstårtan så blev lilleman glad igen och började leka och busa med allt och alla.. sov lite gjorde han i Mickes famn under konfirmationen ca 30min.
Nu sover han igen i sin egen lilla säng.

Min rygg är fortfarande inte bra, och nu vet jag fanimej inte vad jag ska göra med den... kan inte ligga eller sitta och bära Lilleman är helt uteslutet och hur skoj är det då??
Tänk er när han gråter och är skitlessen och jag inte kan lyfta upp honom för att trösta.. det känns i hjärtat det kan jag tala om!

Ha en trevlig lördag!

Kommentarer
Postat av: Anna - Ensamstående ung mamma till Saga & gravid i vecka 33!

Usch, så jobbigt med din rygg! Det måste vara otroligt frustrerande för dig.. Att inte kunna vara sig själv liksom, och vara hindrad i livet!



Hoppas att du får operera snart, så att ni kan börja jobba på nr 2 :)

2011-05-15 @ 16:08:47
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0