Ingen resa

2011-05-23 @ 13:00:55

Imorse så ringde jag in till sjukhuset och bokade om mitt läkarbesök imorrn!
Anledning; Jag vill verkligen inte utsätta varken Simon eller mamma o pappa för nåt nu...

Lilleman är fortfarande jättehängig med diarre och alldeles slö - sover hela dagarna genom och eftersom att mamma har lunginflammation så kändes det bäst att stanna hemma idag :/

Men bilen måste fortfarande ner så ev. skulle Micke ta den till Timrå imorrn och fixa skjuts därifrån hem igen, sen så får väl vi hämta den nåt framövers..

Min eller ska jag säga vår morgon började väl kanske inte på det bästa (läs. roligaste) sättet.
Jag lät lilleman sova med mej i sängen i natt eftersom han verkligen vägrade somna i sin egen säng, och är man sjuker så får man vara lite mammig ;)

Han har legat och gnällt och varit allmänt orolig hela natten och där klockan 5 på morron så fick jag mej ett uppvaknande som heter duga iaf; Han hade (ursäkta språket) skitit ner hela min säng!!!
Så det var bara att ställa sej och fixa och dona lite då´rå... *suck*
Så nu hoppas jag verkligen att jag slipper denna magsjuka, menmen...

Nej medans sjuklingen sover för 3:e ggn idag så ska jag springa ner och hänga tvätten - blev jue lite i morse...

PoK



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0