Hemkommen från Timrå...

2011-05-27 @ 11:46:38
Jaha så har vi varit på vår minisemester i Timrå ett par dagar då.. åkte dit i tisdags och kom hem igår eftermiddag :)

Eftersom Lillen blev sjuk så ringde jag in på sjukhuset och bokade om min tid där ang. gallstensoperationen så de skulle skicka en ny kallelse, trodde jue att jag åxå skulle åka på magsjuka men inte det inte, så hade kunnat åkt på den träffen iaf *hmpf*

Besiktningen på Bosse gick väl bra, "bara" 3 fel - 1 lätt och 2 lite jobbigare, men har man en händig sambo och pappa så löser det sej :)
Lätta: Blinkersen på höger var ur funktion - bara byta lampa med andra ord.
Svårare: Bromsslangen skadad och handbromsen som tog lite dåligt - precis som alla andra år!

Lilleman är iaf piggare i magen, men pga att han har varit sjuk och kanske inte känner sej helt 100 ännu så är han fruktansvärt mammig - klammrar sej fast vid mej och skriker och skakar om jag lämnar honom ensam en liten stund.
Till och med när han var tvungen imorse att vara ensam en stund med Micke, han skrek och hade panik när jag kom tillbax från toan :/ Så i helgen blir det en pappa/son helg tror jag :)
Nu sover han efter mycket om och men.. vaknade jue halv 7 imorse och var pigg, men det var jag med eftersom vi gick och la oss 22 igår kväll :)

Tänkte att jag skulle passa på att skicka en lite blogghälsning till Åsa och Leif som fick en liten Felix i onsdags :)
Så nu är man mer bebissugen än förut kan jag tala om, men här blir det inga barn ännu.. *haha*

Nej, nu har ni fått en liten update från mej, ska skriva dagens utmaning åxå så på återseende ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0