Härmed så lägger jag ut en annons på...

2011-05-01 @ 15:08:06
min förkylning!
Nån som känner sej manad att köpa den för en billig peng??

Jag köpte hostan av grannen för några veckor sedan för en 5:a och fick hela förkylningen så nu säljer jag den vidare.

Blir så less, först så blev vi jue sjuka hela familjen sedan så hann jag inte mer än bli frisk så satte pollensäsongen in och nu är jag sjuk igen!!
Och tro mej, att vara förkyld med rinnande ögon + pollenallergisk med samma symptom är inte såå kul då´rå.. menmen lär nog överleva detta åxå.

Egentligen så skulle mamma och pappa ha kommit hit idag, men så har mamma åxå legat sjuk denna veckan och hon kände sej bra igår och bestämde att de skulle komma, men hon ringde i morse och sa att hon blivit värre under natten igen så de fick se när de kunde hälsa på..
Men det är ganska skönt att de inte kommer idag åxå eftersom jag är sjuk och det blev en sen natt för oss och Simon kom inte i säng förrän 1-2-tiden så han är ganska tröttis idag.. men kul hade han, trots sin unga ålder *tihi*

Ja, men om nån vill köpa min förkylning är det som sagt bara att höra av sej, antingen här eller facebook ;)

Kramiz på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0