Efter regn kommer solsken

2011-05-05 @ 13:55:34

Dagens rubrik stämmer in på vädret eftersom det regnade imorse och nu är det skinande sol
Fast trots detta så har min promenad uteblivit..

Lilleman är på dagis idag och busar hej vilt med sina vänner får jag hoppas, fast nu sover han nog?!
Om han kan det idag.. han vaknade igår kväll av att han var jätteförkyld och täppt i näsan och lika var det imorse så får se hur det ter sej.

Hoppas det inte blir ännu en förkylning för fam. Lindholm/Jarlestad för det orkas inte med nu känner jag....
Dessutom ska jag och Lilleman på utflykt nästa vecka, åker på tisdag och kommer hem på onsdag em nån gång
Vi ska nämligen till Timrå, för jag har tid för cellprov på onsdagmorgon och måste ha barnvakt så därför blev det en tripp till mamma/mormor till veckan!
Visst hade jag kunnat åka härifrån, men provet är kl 9 och Simons dagistider är 8.30-14.30 så då skiter det sej där.

Nu blir det en snabb kopp kaffe innan jag ska hämta vilden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0