Dålig lördag!

2011-05-21 @ 13:57:00
Lilleman är sjuk, troligtvis är det magsjuka, men vi hoppas på att det är nåt annat och att vi slipper bli sjuka för jag har fan inte tid till veckan med mitt fullspäckade schema!

Han vaknade imorse vid halv 10 och fick en smörgås som han åt upp halva av, sen när Micke hade farit i väg en sväng så började han hosta lite och sen kom första laddningen..
Han är hur pigg som helst och leker mellan kräkningarna så därför är vi väldigt osäkra på om det verkligen är magsjuka eller ej?!
Men det återstår att se..

Blir jag sjuk så blir jag det, inget att göra nåt åt ;)
Just nu sover han och jag passar på att blogga lite, kolla facebook och tvätta.

Uppdatering om sjukdomsläget följer..

Kommentarer
Postat av: Anna - Ensamstående ung mamma till Saga & gravid i vecka 34!

Hoppas att du fick hålla dig frisk! Magsjuka är inte roligt..



Tack för namnförslagen :)

2011-05-22 @ 09:56:17
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/
Postat av: m3lind4

Åh han får krya på sig !

2011-05-22 @ 10:42:41
URL: http://m3lind4.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0