Dag 22 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.

2011-05-28 @ 12:47:52
Hjälp kanske :) Haha närå inte så illa är det.. eller jo vissa mornar när man var så smart (läs. dum) att man la sej med blött hår kvällen före - då blir reaktionen HJÄÄÄÄLP!!

Jag är ganska så nöjd med mig själv, visst finns det saker som jag skulle vilja ändra på, men är inte och kommer inte att bli nån fotomodell heller så!
Jag vet att utseende och sånt är ett stort disskussionsämne i vårat samhälle och jag vet även att jag kanske inte är den snyggaste i hela världen, men jag är mej själv - JAG ÄR MADDE och det finns bara 1 av mej!

I slutändan spelar det ingen roll vad andra tycker om mej, huvudsaken är att JAG är nöjd med mitt utseende - resten kan bara FUCK OFF ;)



 Vissa mornar ser jag ut såhär (obs: gammal bild)

 Bild från i fjol!

Jag är nöjd med mej själv, trots att jag kanske ser ut som på den översta bilden vissa dagar och att jag kanske känner mej som en total skräcködla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0