Dag 16 – Innehållet i min väska.

2011-05-20 @ 14:33:44

Ja, kanske jag skulle ta och fortsätta med min 25 dagars lista, eller vad tycker ni??
Den har jue legat nere sedan slutet av februari, men NU KÖR VI IGEN!

Jag skrev jue faktiskt om denna i den förra utmaningen åxå, men eftersom det är en "fresh start" så skriver jag väl det igen ;)

• Simons hälsokort.
• Läppglans.
• Dikoflenak tabletter (mot gallstensanfall).
• Plånbok.
• Kalender.

Ja, det var det :) 
Ni som undrar varför det är mindre grejjer nu än i den förra så beror det på att jag har bytt väska till en mindre så jag får inte plats med allt jag hade i den förra.

Hoppas ni tycker det ska bli kul att följa mej vidare mot dag 25, trots uppehållet!?

Nu ut i solen igen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0