Bestämt mej.. äntligen!

2011-05-12 @ 12:53:56
Jaha och vart tog det vackra vädret med sol vägen då??
Det kan man jue verkligen fråga sej.. med tanke på att det har varit så bra väder den senaste tiden och bara så här poff så blev det regn och åska!

Igår så kom jag och lilleman hem från att ha haft ett dygn i Timrå hos mamma/mormor och pappa/morfar eftersom jag hade läkarbesök igår.
Med oss tillbax hem hade vi åskan så ni som blev lite lätt irriterad igår em då åskan kom över Viskan/Stöde - skäll på mej!

Jaa, ni kanske undrar vad det är jag har bestämt mej för..??
Detta känns lite 14is aktigt men, ahh fan man lever bara 1gång.. jag ska pierca naveln igen.
Jag hade det under 1år men när jag skulle opereras för korsbandet så växte hålet igen och efter det så blev det aldrig av att jag gjorde om det, men nu har jag bestämt mej att det blir det igen.

Ok, att jag kanske inte har "mage" för det men det är inte för nån annan jag gör det utan för min egen skull och jag menar, herregud jag skäms inte för min lilla mulliga mage - jag har faktiskt fött barn + att jag har inte blivit tjockare efter graviditeten och inte heller lagt på mej onödiga kilon!
Jag har tillochmed gått ner 3kg under våren och mer kanske det hinner bli innan jag slår till så att säga :)

Nää nu ska jag tvätta lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0