Ääääääntligen!!!!!!!!!!!!

2011-05-18 @ 13:31:10

Idag så behagar solen att titta fram och värma mej och göra mej sådär lycklig igen!!!
Helt jäkla underbart väder som vi har, och ja det ser ni jue i mms:et som jag skickade nedan :)

Lilleman sover just nu, efter en lekstund ute följt av grötlunch intagen ute på altanen.. jag sitter och dricker kaffe, men var tvungen att skriva ett snabbt inlägg.

Hoppas så innerligt att det blir sånt här väder till veckan åxå, då jag och Simon har ännu en Timråresa inplanerad.
Denna gång så åker vi nerövers på måndag efter jag hämtat på dagis och stannar till onsdag.
Ska bli såå skönt att komma bort ett tag igen, men ärligt talat så finns det vissa grejjer som jag saknar såå innerligt då jag inte är hemma här, bla. Våfflan, min egen säng och framförallt Tv11 (big brother) ;)

Men hela resan är inte för nöjet utan mesta dels för olika bokade grejjer; tisdag så är det läkarundersökning(läs. besök) på kirurgen pga gallan (ska äntligen få den opererad) och på onsdag ska Bosse Passat in på besiktningen så pappa ska få åka in med honom och få domen!

Nej ut i solen och gotta mej en stund till :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0