Va´ tycks

2011-03-22 @ 13:10:08
Om den nya designen??
Denna gången har jag faktiskt tagit mej friheten att ladda ner en färdig en ;) men vad gör det, man måste få fuska ibland åxå!

Idag är det en sån där dag som jag bara önskade att jag hade legat kvar i sängen imorse, trots det braiga vädret så är jag på nåt så dåligt humör och varför ja, det tänker jag inte skriva här.. inte mer än jag är såå otroligt less nu på all skit!

Lilleman är på bättringsvägen, lite snorig och hostig fortfarande, men annars pigg och alert fast han får ändå vara hemma från dagis denna veckan :)

Idag har vi iaf varit på banken - jag och lilleman, satt in lite pengar och tog oss en raggartur genom Fränsta.
Inte mycket att titta på, men alltid nåt att göra.

Det är verkligen såna här dagar som jag längtar tills sommaren är här så man kan åka ner till stan och sätta sej nere vid ån eller på torget och käka glass och framför allt titta på (läs. dreggla över) snygga överkroppar som är sådär lagomt brunbrända ;)

Nej, nu vill jag få min baslåda inkopplad så jag kan poppa lite bra musik med bra ljud...
fast innan det kommer att ske så är det bäst att jag tar mej en kopp kaffe, för detta har jag väntat på i ca 2 år så det kommer nog inte hända än på ett tag.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0