Sådär ja...

2011-03-20 @ 23:11:14
Först o främst så vill jag klargöra en sak för er läsare: denna eller dessa personer som jag har retat mej på den senaste veckan har jag sagt upp bekantskapen med from. denna helg, så därför så har dessa "hat"inlägg raderats ikväll!
Vill inte ha några negativa grejjer på mej just nu, det räcker med det i mitt liv ;)

Mina bekymmer fortsätter dock ändå, men hemlängtan och andra konstiga känslor som verkligen har etsat sej fast i skallen på mej.

Lilleman är fortsatt sjuk, har blivit sämre nu under helgen med en massa grön/gult snor och hostar så lungorna är på väg ut tror jag.. blir han inte bättre innan tisdag så ringer jag bvc.

Nej, nu måste jag snart nanna.. kommer en dag med sjukt barn imorrn åxå :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0