Onsdag

2011-03-23 @ 14:28:20
Ja idag är det onsdag och solen lyser med sin frånvaro  och dessvärre så regnar det!

Imorse så var jag och Simon ute på en promenad och lek med Malin och Gry och det uppskattades både av Lilleman och mej, så det ska vi verkligen göra om

Efter lunchen så trodde jag i min vildaste fantasi att Simon skulle somna eftersom han vaknade kl 4 imorse och höll låda fram till 6 då han tvärslocknade till 9, men icke han skulle pråmt vara uppe en stund till.

Så efter lite mer lek och bus med Våfflan (eller Kakan som Simon säger) så tog vi oss en raggartur till Stöde för att handla, bla mitt efterlängtade kaffe!
Tur i oturen att vi hade en liten skvätt med snabbkaffe i skafferiet som jag fick imorse, annars hade denna dag börjat illa

Apropå mitt humör igår, så kan jag meddela att det försvann med stormen i natt, ok, lite smått irriterad är jag och varför det vette fanken, men är åtminstonde inte på "spöa skiten ur nån - humör"

Nää, nu blir det en kopp med riktigt kaffe medans Lilleman sover..

Vi ses när vi hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0