Bara för att jag kan och vill...

2011-03-22 @ 14:47:15
så slänger jag in en "dagens lista" :)


Dagens humör: Arg som ett bi..

Dagens frisyr:
Utsläppt och oborstat

Dagens smink:
Just nu har jag inget alls på mej

Dagens klädsel:
Kamoflage mysbyxor, svart T-shirt och munktröja.

Dagens händelse:
Hm, ja säg det ni..

Dagens planer:
Skulle behöva tvätta och städa lite.. men bankärendet har blivit av iaf.

Dagens vill ha:
Mitt ♥ och den underbara lyckan.

Dagens saknad:
♥:at, alla mina vänner i Timrå.

Dagens drog:
Kaffet.

Dagens finaste:
Simon och vädret (innan det började blåsa)

Dagens måste:
Kaffe

Dagens mat:
Pasta carbonara till lunch och pasta m. köttbullar till middag.

Dagens köp:
Lunchen.

Dagens kärlek: Simon och min underbare Bosse Passat ;)

Dagens sämsta: Mitt humör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0