Att släppa taget

2011-03-23 @ 17:55:42
Idag, ja bara för några timmar sedan så gjorde mitt hjärta det hjärnan har sagt ett bra tag nu.
Det var att släppa taget om det lilla hoppet jag hade om mitt underbaraste ♥
Varför ska det då vara så svårt??
Jag menar varför är hjärnan och hjärtat aldrig överens om sådana här grejjer??

Tårarna har runnit neröver mina kinder nästan hela eftermiddagen och jag känner i magen hur mitt beslut kommer att ångras både en och två gånger, men innerst inne så vet jag att det är det enda rätta.
Men hur ska jag kunna gå vidare?

Hur ska jag klara av att höra att det pratas om dej och hur ska jag kunna prata om dej utan att gråta?
Jag vet att detta kommer att bli svårt, men har jag nån aning om hur svårt egentligen?
Aja, det återstår att se om jag klarar detta, men jag vet att jag MÅSTE!!!


You Will Always Be In My Heart, M!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0