Äh, vi kör ett till

2011-03-22 @ 23:49:39

när vi ändå är på G
På nåt vis så känns det roligare att blogga nu när jag fått till en design som jag är nöjd med - kanske är pga att det inte är min egna?!

Idag var jag alltså inte alls att leka med, och varför det vette fanken - tur att det löste sej framåt kvällskvisten!
Eller jag är fortfarande arg, men inte lika arg..

Nu blåser det stormvindar utanför fönstret och jag vet ej hur jag ska kunna somna?
Men det brukar lösa sej på det ena eller andra sättet
Hoppas mitt lilla ♥ inte är ute där nånstans nu...

Lilleman, ja han somnade redan vid 20.30 så han har vi inte sett röken av på ett tag så vi fick oss lite tid för oss själva vi vuxna och det var bara trevligt värre det.

Imorrn är det onsdag och jag hoppas att den blir lite bättre än vad denna dag började OCH att jag inte är lika trött som idag, fast HJÄLP insåg alldeles nu att jag har fan inget kaffe imorrn bitti
VAD SKA JAG TA MEJ TILL!??
Måste ta och fara i väg på ICA direkt då de öppnar då med andra ord, hoppas Liten är vaken då vill säga..
Hur kunde jag missa detta...???
Aja, är huvudet dumt får kroppen lida, sägs det visst!
Hoppas vid gud att det inte blåser lika illa imorrn nu då, jag som hatar att köra i storm!?

Anyhow: 200kr.. så mycket ska jag lägga ner på Biltema den närmsta framtiden; kablaget till min baslåda kostar så mycket så det var inget att orda mer om, så om ni ser en grön passat kombi med 3 x-traljus i fronten (med 1 glas krossat) och som spelar dunka dunka, så är det bara jag

Eftersom mina sk. vänner på MSN verkar skita i mej ikväll och totalt ignorerar att jag är online så sätter jag väl punkt för denna tisdagskväll i mars 2011 nu då!
Nu går jag och lägger mej och drömmer söta drömmar om det jag önskar mej allra mest  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0