Sömnlösa nätter och förkylning

2011-06-22 @ 10:04:33
Sorry återigen för mina dåliga uppdateringar... tänkte faktiskt blogga i helgen men pga lite sömnlösa nätter och förkylning som gått här hemma så har allt bara stått stilla liksom :/

Simon blev förkyld i lördags och jag hoppades innerligt att han inte skulle smitta mej och tro det eller ej, det gjorde han inte heller!!

Men trots detta så har jag ändå fått min beskärda del av krämpor.. trött och sååå fruktansvärd huvudvärk, typ heeeela tiden :(
Kanske dax att åka och kolla synen igen, eller göra ren glasögonen kanske *skämt åsido*

Idag är det iaf skinande sol och tur är väl det, då Lilleman är på dagis efter att ha varit hemma hela veckan.
Jag ska snart studsa in i Bosse Passat och åka en sväng till Fränsta och på väg hem så tänkte jag springa in på Coop i Torpshammar åxå, då jag ändå är i farten så att säga :)

Jag hade planerat att gallra ur mina (läs. Simons) gamla kläder som jag lagt upp i skåpet och se vad som vi ska ha kvar, som jag kan sälja och som jag ska skänka bort, men Micke tog inte fram dem igår och jag ställer mej inte på en stol så det får jag göra i helgen alt. nästa vecka..

Nej, Fränsta var det ja..

På återseende.. hoppas jag skriver en rad eller två till midsommar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0