Soliga onsdag!!

2011-06-08 @ 12:59:48
Guuuud vilket underbart sommarväder vi har nu!
Trodde att åskovädret igår skulle dra med sej värmen och vi skulle få kyla igen, men ack så fel jag hade :)

Lilleman är på dagis och jag hade planerat in min dag så perfekt: tänkte dammsuga i hallen och röja undan (läs. möblera om) i Lillemans rum, men så vaknade jag i natt av att min inte så snälla rygg har pajat totalt nu, så det enda som blir av idag är att tvätta.. och visst det är väl inte så bara det heller men det behövs städas åxå!!

Igår eftermiddag så blev det som sagt ett ordentligt oväder med blixtar och dunder och jag som är livrädd för åskan tog med mej Simon och sprang in till Malin, gudskelov att Micke hann komma hem innan hon for på jobbet, annars hade jag varit ensam iaf ;)

Efter middagen så for vi iväg till Stöde där det var öppet hus på dagis med fika och en liten "titt" på vad barnen gör på dagarna :)
Var trevligt värre att träffa lite fler föräldrar och dessutom att Lilleman fick busa av sej lite.
Blev en sväng ner till Bodil åxå innan kvällen kom och där blev det lite mer fika, och det tackar man väl aldrig nej till, eller hur??

Nu blir det en kopp kaffe på altanen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0