Prickar och åter prickar....

2011-06-29 @ 18:45:54
Natten mot idag blev inte som jag trodde.. fastän Lilleman hade sovit en stund på kvällskvisten och inte vid lunch så somnade han ändå och sov hela långa natten.
Orsak: feber, sisådär 39,8 hade han igår kväll!?

Så därför trodde jag stensäkert att det skulle ha kommit vattkoppor under natten så när han vaknade imorse så var det en genomgång på hög nivå, men inga vattenfyllda blåsor där inte, bara mer röda prickar, över heeeela kroppen!

Så nu på em så åkte vi in på VC med honom och där konstaterades det att han har inte mindre än.. scharlakansfeber!
Nu äter han kåvepenin i 10 dagar sen så ska han väl vara frisk och kry igen?

Eftersom han nu ska vara hemma under medicineringen så tänkte vi att då får han "sommarlov" nu, annars så skulle han få komma tillbax till dagis v. 28 och gå 2 dagar för att sedan vara ledig i 2 veckor - det låter bara omständigt så därför blir det inget dagis förrän v. 31 :)

Nää ut i värmen igen kanske!?

Kommentarer
Postat av: Clara

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-07-11 @ 04:53:55
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0