Oops I Did It Again...

2011-06-07 @ 14:21:09

Ojsan, har visst haft en liten bloggpaus ett par da´r igen..
Det var kanske inte min mening, men min ursäkt denna gång är vädret - vem vill sitta inne i detta underbara väder??

Simon har iaf fått sin växasäng och han sover i den varje natt inne på sitt rum till och med, han vaknar till vid 4-5-tiden och vill komma till mej, men så har det varit förut åxå så ;)
Det enda han vill är att man sitter där inne med honom tills han somnat, men vad gör det?

Helgen har varit underbar, solen har varit på besök under hela långledigheten och tillika Mickes 28-årsdag så vi har bara varit ute och myst.
Idag skiner åxå solen och termometern står nästan på 30grader, så jag ska snart ut igen, tänkte bara skriva ett snabbt inlägg medan Lilleman sover och jag är ensam så att säga!

Imorrn ska lilleman på dagis så kanske det kommer ett längre inlägg då (beroende på vädret).

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Schysst design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-07-20 @ 03:47:40
URL: http://smsalåna.nu
Postat av: Madde

Sv: Nej jag har inte gjort denna själv, brukar göra dem, men när man har småbarn finns lixom inte tiden med detta :)

2011-07-20 @ 14:10:31
URL: http://madelin82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0